Warriors Fan Clans
Log je snel in hoor!
The warriors are waiting for you to complete your quest...

Check ook de echte Warrior Cats op Warrior Cats(Klik)
Warriors Fan Clans
Log je snel in hoor!
The warriors are waiting for you to complete your quest...

Check ook de echte Warrior Cats op Warrior Cats(Klik)
Warriors Fan Clans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warriors Fan Clans

Based on the original Erin Hunter series. Dit forum is onderdeel van Warrior Cats- Into the Wild

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

shinestar

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lightningeye

Lightningeye

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10

shinestar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: shinestar   shinestar - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 16, 2010 6:19 pm

Lightningeye stond op en ging richting Lightheart die stond te wachten bij de leaders den en zei"Ik ben er ook weer". Hij gaf een onopmerkbare knipoog aan lightheart en fluisterde"Wat wou je nou zeggen." Hij ging naast haar staan en zijn staart ging even langs die van haar. Hij hield van haar en het maakte hem niks uit als ze iets zagen. Maar toch had hij het liever niet maar het moet een keer aan het licht komen en hij fluisterde"Kunnen we niet beter tegen Shinestar zeggen over onze relatie" Hij schuifelde ongemakkelijk heen en weer. Zijn vacht was nog een klein beetje nat maar dat zou snel gaan drogen. Hij begon zijn poot te likken en gaf snel nog een lik aan Lightheart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart

Aantal berichten : 62
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: shinestar   shinestar - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 16, 2010 6:35 pm

"Ik ben er ook weer". Hij gaf een onopmerkbare knipoog aan lightheart en fluisterde"Wat wou je nou zeggen." Maar ze gaf geen andwoord terug, ze was onzeker en wist niet precies hoe ze het zou vertellen. De staart van Lightningeye gleed over die van Lightheart en zij deed het terug. Haar boeide het ook niet dat andere katten het zagen, het moest toch een keer boven water komen en haar geheim heeft er alles meet te maken. "Kunnen we niet beter tegen Shinestar zeggen over onze relatie" Zij hij in haar oor fluisterend. Ze keek hem aan en zij. ''Daar zat ik over na te denken en ik denk dat we het kunnen zeggen. En ik moet ook iets aan jou zeggen, iets dat mij dwars zit. Iets dat eruit moet.'' Ze keek hem diep in zijn ogen aan. '' Lightningeye ik wil.... ik wil kittens met jou.''
Lightningeye

Lightningeye

BerichtOnderwerp: Re: shinestar   shinestar - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 16, 2010 6:44 pm

Lightningeye
Lightningeye was stil en zei"Dat wil ik ook" Hij kreeg een liefdevolle glimlach en legde zijn poot op die van haar "Ik wil ook kittens met jouw" Hij legde zijn kop tegen die van haar en gaf haar een lik. Hij wikkelde zijn staart om die van haar. Hij voelde zich gelukkig en fluisterde"Dit moeten we zeker vertellen aan Shinestar." Hij wou eigenlijk al een tijdje kittens met haar. Hij krulde zijn staart nog vaster. "We moeten die vertellen anders valt het op met zo´n kleine clan" Hij gaf haar een lik en zei"Shinestar wij moeten je iets vertellen." Hij keek naar hun leider en toen naar Lightheart.

Laatst aangepast door Lightningeye op vr jul 16, 2010 7:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Lightheart

Lightheart

Aantal berichten : 62
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: shinestar   shinestar - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 16, 2010 6:57 pm

"Dat wil ik ook" Hij kreeg een liefdevolle glimlach en legde zijn poot op die van haar "Ik wil ook kittens met jouw" Hij legde zijn kop tegen die van haar en gaf haar een lik. Hij wikkelde zijn staart om die van haar. ''echt waar? wil je ook kitten?'' Ze voelde de staart van hem rond die van haar. Ze keek hem aan en gaf hem een liefdevol kopje en spinde van geluk. '' we moeten het inderdaad eerst aan Shinestar vragen en vertellen dat we de volle liefde hebben bereikt. Met zijn twee zijn we gelukkig en dat kan niemand van ons afnemen. "We moeten die vertellen anders valt het op met zo´n kleine clan" Hij gaf haar een lik en zei"Shinestar wij moeten je iets vertellen." Hij keek naar hun leider en toen naar Lightheart. Lightheart keek terug en daarna ook naar hun leider.
Lightningeye

Lightningeye

BerichtOnderwerp: Re: shinestar   shinestar - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 17, 2010 12:00 am

Lightningeye

Lightningeye zette zich op en zei "Shinestar, misschien gaat u dit niet leuk vinden maar Lightheart en ik voelen wat voor elkaar, hebben wij u toestemming om elkaars partner te worden?" Lightningeye trilde en hoopte dat ze het goed zou vinden want Shinestar was de leider van de clan. Haar wil is wet. Zij kon met een zin vernietigen en helen. Het moment stond te spannen zou ze het goed vinden of niet Lightningeye keek vastberaden en draaide zijn hoofd soms naar Lightheart om haar een kopje te geven. Hij hield van haar en zij van hem.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: shinestar   shinestar - Pagina 2 Icon_minitime

shinestar
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shinestar' Character List

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum