Warriors Fan Clans
Log je snel in hoor!
The warriors are waiting for you to complete your quest...

Check ook de echte Warrior Cats op Warrior Cats(Klik)
Warriors Fan Clans
Log je snel in hoor!
The warriors are waiting for you to complete your quest...

Check ook de echte Warrior Cats op Warrior Cats(Klik)
Warriors Fan Clans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warriors Fan Clans

Based on the original Erin Hunter series. Dit forum is onderdeel van Warrior Cats- Into the Wild
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 schaarsheid

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo jul 18, 2010 2:08 pm

SootheSavior

SootheSavior liep richting de leader´s den en daar aangekomen boog hij voor Lovestar en zei "Ik weet dat me dit niet zoveel aangaat maar we hebben een kleine clan de warriors zijn schaars hier wat moeten we doen. De andere clans kunnen ons zo aanvallen als ze willen. Wat kunnen we daar tegen doen? Buitenstaanders recruteren?" Hij keek naar Lovestar en wist dat ze een vreedzaam besluit zou willen. Hij ging zitten en ging verder" We hebben veel prooi maar een te kleine clan en dat zal oneerlijk zijn tegenover de andere clans en kunnen daardoor argwanende en gemene dingen boven komen en ons aanvallen." Hij keek vragend voor een antwoord naar Lovestar en zei"Misschien kunnen wij hun genegenheid tonen door de clans met weinig prooi wat prooi geven omdat wij niet veel nodig hebben. Want wees eerlijk de clan bestaat tot nu toe uit u en mij. Deze clan is glorieus alleen zijn er weinig leden." Hij boog diep en liep naar achter en wachtte op een wijs en eerlijk antwoord van Lovestar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimevr jul 30, 2010 7:02 pm

Lovestar


"Ik weet dat me dit niet zoveel aangaat maar we hebben een kleine clan de warriors zijn schaars hier wat moeten we doen. De andere clans kunnen ons zo aanvallen als ze willen. Wat kunnen we daar tegen doen? Buitenstaanders recruteren?" Hij keek naar Lovestar en wist dat ze een vreedzaam besluit zou willen. Hij ging zitten en ging verder" We hebben veel prooi maar een te kleine clan en dat zal oneerlijk zijn tegenover de andere clans en kunnen daardoor argwanende en gemene dingen boven komen en ons aanvallen." Hij keek vragend voor een antwoord naar Lovestar en zei"Misschien kunnen wij hun genegenheid tonen door de clans met weinig prooi wat prooi geven omdat wij niet veel nodig hebben. Want wees eerlijk de clan bestaat tot nu toe uit u en mij. Deze clan is glorieus alleen zijn er weinig leden." Lovestar keek naar SootheSavior "je heb gelijk maar ik heb eerst andere zaken aan mijn hoofd maar ik zal over jou voorstel na denken en ik wil graag dat jij de deputy van deze clan word ookal zij wij met zijn 2. "Lovestar keek in de verte voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 1:03 pm

Soothesavior

"Ik zou me vereerd voelen als u mij Deputy maakt. Ik zou het met trots dragen en de clan helpen" Hij boog diep waardoor zijn snorharen de grond raakde. Hij stond op en zei "Alleen wat is er aan de hand waardoor u zich zo zorgen maakt, het kan aan mij liggen maar soms zie ik u met zorgen ergens naar kijken." Hij wachtte geduldig afop Lovestar´s antwoord en ging zitten met zijn staart om zich heen. Hij herrinerder zich niks meer van vroeger alles was vaag en in een waas. Alsof hij als een gek door zijn jeugd was geraast zonder zich iets te herrinneren van zijn afkomst. Dat maakte hem niet een uit. Hij zat in een clan en dacht ookallleen nog maar aan de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 1:13 pm

Lovestar


'Ik zou me vereerd voelen als u mij Deputy maakt. Ik zou het met trots dragen en de clan helpen' "mooi zo" Loveheart zag dat Soothesavior diep boog "dat hoef je van mij niet te doen hoor". 'Alleen wat is er aan de hand waardoor u zich zo zorgen maakt, het kan aan mij liggen maar soms zie ik u met zorgen ergens naar kijken.' "ja ik maak mij ook ergens zorgen over de Clan is niet zo groot maar binnen kort word ie groter en ik denk niet dat 1 deputy en 1 clanleider hun kunnen beschermen en dat is een groot probleem voor mij en hun maar niet voor jou Soothesavior". Loveheart stond op "er komen moeilijke tijden voor deze clan en daar ben ik zo bang voor".
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 3:50 pm

Soothesavior

"Hoezo geen probleem voor mij, ik ben bereid om te sterven voor mijn clan, dus de problemen van de clan zijn mijn problemen" Hij stond op en liep weg, hij was moe geworden en was van plan te gaan slapen, het was al laat en hij was moe. De clan was klein dus was er niks meer te doen aangezien ze zo weinig zouden moeten doen voor zoweinig katten. Hij draaide zich om en boog nogmaals en liep weg. "Ik ga slapen Lovestar ik zie u morgen" Hij liep naar de den en viel best snel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 3:59 pm

Lovestar


'Hoezo geen probleem voor mij, ik ben bereid om te sterven voor mijn clan, dus de problemen van de clan zijn mijn problemen' voor dat lovestar nog wat kon zeggen was Soothesavior al weg. Lovestar ging de leaders den uit en liep naar de warrior den in "Soothesavior ik had niet gezegt dat je al weg mocht en ik moet nog met je spreken kom je nog even naar buiten anders sleep ik je wel naar buiten" Lovestar ging naar buiten en wachte op Soothesavior "dat duurt lang zeg" Lovestar ging de warrior den in en greep Soothesavior in zijn nek vel en sleepte hem naar buiten "heb je nou je zin Soothesavior" Lovestar liet Soothesavior nek vel los "Soothesavior het zijn meer mijn problemen dan jou problemen ik heb iets gedaan wat niet mocht en daar heb ik nou spijt van daarom zijn het mijn problemen snapje ook wel de jou maar veel meer de mijne".
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 4:23 pm

Soothesavior

"Doe dat nooit meer, ik lag net zo lekker te slapen, trouwens niemand komt aan mijn nekvel zelfs u niet." Hij keek haar humeurig aan en bromde onverstaanbaar een aantal scheldwoorden. Hij sprong gelijk het hol weer in en viel weer in een diepe slaap. Dit keer was het onmogelijk hem wakker te maken, tenminste totdat je in zijn oren schreeuwt of er een gevecht plaats vindt. Hij droomde over een gevecht tegen een vijandelijke clan, hij vocht met man en macht en toen zag hij een prachtige poes en ze werden verliefd en kregen kittens. Hij schrok wakker en zei hardop "Dat was een hele vreemde en nare droom." Hij rilde bij de gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 5:41 pm

Lovestar


"Doe dat nooit meer, ik lag net zo lekker te slapen, trouwens niemand komt aan mijn nekvel zelfs u niet." Soothesavior keek Lovestar humeurig aan. Lovestar ging voor de ingang van de warriors den liggen 'Dat was een hele vreemde en nare droom' "Soothesavior als je nu niet hier komt om te praten over de clan enzo ben je deputy af begrepen liefs doe ik het niet maar er is geen andere keus als je niet wil luisteren" riep Lovestar boos en streng. "kom morgen ochtend naar mijn hol toe om te praten over de clan als je dat niet doet ben je deputy af zo heb jij je zin" Lovehart stond op en liep richting haar hol ,`waarom doet Soothesavior zo ik hoop voor mij en hem dat ie morgen ochtend komt op dagen,`
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 7:11 pm

Soothesavior

De volgende ochtend
Soothesavior liep humeurig naar Lovestar´s den en ging rustig naar binnen en vroeg "Sorry Lovestar ik was humeurig die dag,ik hoop dat u me vergeeft." Hij boog en ging liggen met zijn blik naar beneden. "Ik zal het nooit meer doen en moge de sterrenclan mij vergeven voor mijn gedrag." Hij keek iets op en keek in Lovestar´s ogen. Hij had er spijt van. Hij had zich slecht gedragen tegenover Lovestar. Ze was altijd aardig en vergefingsgezind alleen het kon ook fout gaan nu want het was gewoon onbeschoft wat Soothesavior had gedaan.
"Kan u me vergeven"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 7:19 pm

Lovestar

"Sorry Lovestar ik was humeurig die dag,ik hoop dat u me vergeeft. 'Hij boog en ging liggen met zijn blik naar beneden. 'Ik zal het nooit meer doen en moge de sterrenclan mij vergeven voor mijn gedrag.' Lovestar keek recht in Soothesavior ogen 'Kan u me vergeven.' "natuurlijk kan ik je vergeven iedereen had wel eens slechte dagen maar daar voor had ik je niet laten komen. ik had je laten komen om mijn geheim te zeggen wat tegen de krijgerscode in gaat als je het wil en ik herhaal als je het wil" Lovestar maakt een gebaar met haar staart dat Soothesavior moch zitten "weet je nog wat ik gister zei van dat de clan binnen kort groter word daar wil ik het nu over hebben met jou ik vind gewoon dat je het moet weten"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 7:23 pm

Soothesavior

"weet je nog wat ik gister zei van dat de clan binnen kort groter word daar wil ik het nu over hebben met jou ik vind gewoon dat je het moet weten" Soothesavior luisterde en zei "Ja ik weet het nog, maar wat moet ik nou precies weten Lovestar." Hij ging zitten na haar gebaar. "Iets wat in gaat tegen de warriorcode ik vind het niet erg. De code is voor mij meer een richtlijn. Het verbied ook om lief te hebben als je een medicine cat bent. Het hart moet altijd open zijn" Hij keek naar Lovestar en likte zijn poot. Hij rechte iets later zijn rug en wachtte geduldig op wat Lovestar zou zeggen. Het is tegen de code dus was hij heel nieuwsgierig geworden. Hij keek in haar ogen en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 7:32 pm

Lovestar


"toen ik net clan leider was van deze Clan leerde ik een kater kennen van een andere clan om precies te zijn van de Sunclan en die warrior hete Loveheart je zult waar schijnlijk denken dat het een poes is maar Het is een kater. het was liefde op het eerste gezicht eerst spraken wij stiekem af met elkaar maar later kon het niet maar want onze clans zouden ons dan verdenken dus spraken wij alleen maar af bij de grote vergardering maar dat was lastig als ik de heletijd bij de clan leider's en deputy's moest zitten dus deden wij om de 3 dagen afspreken en eergister was die dag en toen dat vertel ik maar niet. de volgende ochtend blijk dat ik drachtig was van Loveheart tja dat is zo mijn verhaal. snapje nu dat het echt tegen de krijgers code is". Lovestar keek naar de grond "hopelijk vergeeft de sterreclan ons wat wij gedaan hebben"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 7:42 pm

Soothesavior

"Dit is clan verraad, omdat wij de enige zijn heeft u mij veraden." Soothesavior wende zijn blik van haar af en keek weer naar haar en zei " Ik ben vergeving´s gezind dus als het binnen mijn macht ligt vergeef ik u. Alleen ik weet nu niet of ik u kan vertrouwen" Hij zette gespannen een paar stappen naar achter om zich heen kijkend vanuit zijn ooghoeken en keek Lovestar aan met teleurgestelde ogen. "Ik ben nog jong en mijn vertrouwen in u was nog niet heel groot alleen wanneer ik u moet vertrouwen is mij onbekend. Ik voelde wat ik deed verraad om zo naar u te schreeuwen. Dit is wel erger." Soothesavior liep achteruit de den uit en keek angstig om zich heen. "Dit is toch geen val he, dat wanneer ik niet kijk u me aanvalt en uit levert aan een vijandelijke clan."!
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 7:52 pm

Lovestar




'Dit is clan verraad, omdat wij de enige zijn heeft u mij veraden.' "Soothesavior rustig nou jij kan er ook niks aan doen wij hadden beter moeten opletten". 'Ik ben vergeving´s gezind dus als het binnen mijn macht ligt vergeef ik u. Alleen ik weet nu niet of ik u kan vertrouwen'"Lovestar keek met traan ogen naar Soothesavior "doe niet zo raar ik weet wat wij deden fout was maar ik ben nog steeds te vertrouwen als ik dat niet was had ik dit niet vertelt" Lovehart liep naar Soothesavior 'Ik ben nog jong en mijn vertrouwen in u was nog niet heel groot alleen wanneer ik u moet vertrouwen is mij onbekend. Ik voelde wat ik deed verraad om zo naar u te schreeuwen. Dit is wel erger.' Lovestar zag dat Soothesavior nog verder achter uit liep en lovehart liep weer naar hem toe 'Dit is toch geen val he, dat wanneer ik niet kijk u me aanvalt en uit levert aan een vijandelijke clan.' "waarom zou dit een val ik zou niet mijn clan in gevaar brengen en al helemaal jou niet en ik zou echt nooit jou uit leveren aan de vijandelijkeclan je moet me geloven Soothesavior ik ben en blijf altijd de zelfde Lovestar als hier voor vertrouwbaar als altijd en ik denk dat ik het ook aan Loveheart zeg dat dit niet langer kan en dat ik drachtig ben van hem en dan wij elkaar alleen nog maar bij de grote vergardering zien is dat oké Soothesavior".
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 8:00 pm

Soothesavior

Al schuddend met zijn hoofd liep hij naar achter en draaide haar de rug toe "Ik weet dat u dezelfde blijft en ik hou van de clan alleen ik weet niet of ik u kan vertrouwen" Hij liep naar voren en keek recht in haar ogen. Zijn ogen kregen een glinstering en zei "Ik vertrouw u en u mag hem zien van mij. Alleen dan hoeft u een ding te zeggen. Wat gaat u ze vertellen wanneer ze vragen stellen, wat gaat u uw kittens vertellen als ze naar de vader vragen en weten dat wij de enige 2 clanleden waren voor hun geboorte." Hij keek haar aan en als teken dat hij haar vertrouwde duwde hij even zijn neus in haar flank en keek haar aan "Ik wil nog een ding weten wat is de geschiedenis van onze clan." Hij keek haar aan en ging zitten. Hij voelde zich iets meer gerust en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 8:11 pm

Lovestar



'Ik weet dat u dezelfde blijft en ik hou van de clan alleen ik weet niet of ik u kan vertrouwen' Lovestar was blij met de eerste woorden van Soothesavior "maar natuurlijk kan je mij vertrouwen". 'Ik vertrouw u en u mag hem zien van mij. Alleen dan hoeft u een ding te zeggen. Wat gaat u ze vertellen wanneer ze vragen stellen, wat gaat u uw kittens vertellen als ze naar de vader vragen en weten dat wij de enige 2 clanleden waren voor hun geboorte.' "als andere clan leider vragen hoe het komt zeg ik gewoon weet ik niet en als de kittens naar hunvader vragen zeg ik dat ie voor hun geboorte is dood gegaan en later als ze oud genoeg zijn vertel ik hun de waarheid". Lovehart voelde Soothesavior
neus tegen haar Flank ,`hij vertrouwd mij dus nog,` dacht Lovestar. 'Ik wil nog een ding weten wat is de geschiedenis van onze clan.' Lovehart keek naar Soothesavior
"Soothesavior waarom wil je dat weten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 8:17 pm

Soothesavior

Lovehart keek naar Soothesavior "Soothesavior waarom wil je dat weten?" Soothesavior keek ook naar haar"Ik vraag me 2 dingen af, als eerste wie was de clanleider voor u en hoe was u deputy geworden ten tweede wie waren mijn ouders. U bent oud genoeg om dat te weten en ik bedoel oud niet als een belediging voor u" Hij keek haar aan en keek diep in haar ogen. Zijn stem was zacht maar duidelijk. Hij hoopte iets te weten te komen over de clan en hoe Lovestar aan de macht was gekomen. " Ik oordeel u niet op uw hart. Want dat is zuiver volgens mij dus beoordeel ik u niet" Hij keek nog steeds diep in haar ogen. Hij rekte zich even uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 8:35 pm

Lovestar


'Ik vraag me 2 dingen af, als eerste wie was de clanleider voor u en hoe was u deputy geworden ten tweede wie waren mijn ouders. U bent oud genoeg om dat te weten en ik bedoel oud niet als een belediging voor u' Lovehart zuchte even 'Ik oordeel u niet op uw hart. Want dat is zuiver volgens mij dus beoordeel ik u niet' Lovestar keek Soothesavior
recht in de ogen "ik zal beginnen met jou vader, jou vader was de clan leider Stonewhisker de clan leider voor mij toen ik deputy werd vertelde jou vader mij zijn geheim tussen hem en jou moeder zij hadden het zelfde wat ik nu maar hun hadden het erger je moeder was de medicijn kat Sandflower van de Desertclan. toen je moeder in verwachting raakte was ze geschokt en ze verdween. ze was de heletijd niet meer te vinden. je moeder was naar je vader gegaan en ze bleef daar tot jij geboren was. uit jou eigen veiligheid en die van haar gaf ze jou aan je vader en haar worden waren Sandflower: Stonewhisker jij moet onze zoon nemen voor zijn veiligheid en de mijne en wij zien elkaar alleen nog bij de grote vergadering. toen je moeder dat zei ging ze weg paar manen later werd je moeder gestoken door een scorpieon een paar dagen later was ze dood. toen je vader dat hoorde was hij zo verdrietig dat hij bijna" Lovestar liet een paar tranen lopen" zelfmoord plegen maar ik kon hem er nog van weer houden dat niet te doen voor jou maar een paar dagen later vind ik hem dood in zijn hol. dit is alles wat ik kan vertellen over jou ouders" Lovestar legde haar hoofd op Soothesavior om hem te troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 8:43 pm

Soothesavior

Soothesavior hield zijn gezicht strak en zei "Uit hetzelfde voorval waar u zit, ben ik geboren." Hij liet een traan vallen maar keek hetzelfde hij huild maar hield zijn gezicht stram. "Ik vertrouw u volledig" Hij voelde haar hoofd op zich. Hij keek haar aan en een traan gleed weg. "Het spijt me, ik had u moeten blijven vertrouwen." Hij was weer klaar met zijn tranen. Hij legde zijn hoofd in haar nek en zei "Dankje voor het vertellen van mijn ouders" Hij keek haar aan en zei "Ik begeef me naar de den" Hij liep weg naar de den en ging daar zitten zonder iets te doen. Hij zat vast en deed helemaal niks alleen ademen en voor zich uit staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 9:01 pm

Lovestar


'Uit hetzelfde voorval waar u zit, ben ik geboren.' Lovestar zag dat Soothesavior een traan liet vallen en die veegde Lovestar weg met haar staart 'Ik vertrouw u volledig' Lovestar zag dat Soothesavior nog een traan liet vallen 'Het spijt me, ik had u moeten blijven vertrouwen.' Lovestar keek hem aan "je hoeft geen spijt te hebben dat vertrouwen raakte je kwijt door mijn eigen schuld". 'Dankje voor het vertellen van mijn ouders' "graag gedaan
Soothesavior" Lovestar zag dat Soothesavior haar aan keek 'Ik begeef me naar de den' Lovestar liep achter Soothesavior aan. Soothesavior ging zitten en Lovestar ging naast hem zitten "Soothesavior ik weet zeker dat jou ouder trots op je zijn en je treed in je vaders voet sporen en denk nu niet dat ik je daarvoor koos." Lovestar gaf Soothesavior een kopje "kom dan gaan wij samen even jagen even lekker weg uit het kamp dat zal je goed doen" Lovestar ging naar buiten en bleef buiten op Soothesavior wachten.



Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 9:12 pm

Soothesavior

"Oke ik ga wel mee." Hij stond op en hij liep achter Lovestar aan. Hij had geen zin maar kon beter wel het kamp uit. "Lovestar, waarom doe je altijd zo zorgzaam voor me?" Hij liep nog steeds achter haar aan. Hij voelde zich niet zo heel goed. Hij voelde zijn maag zich omdraaien en hij liep snel naast Lovestar om het antwoord goed te kunnen horen. "Hoe kende Stonewhisker, Sandflower dan. Het lijkt me ongewoon als een Heartclan kat een Desertclan kat tegen komt in het kamp" Hij liep wat sneller en stond precies naast Lovestar. Hij keek om zich heen en luisterde naar de geluiden van het bos. Hij trippelde iets voor waarts en stond even stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 9:48 pm

Lovestar


'Oke ik ga wel mee' Lovestar keek naar Soothesavior "mooi". Lovestar liep naast Soothesavior uit het kamp "Lovestar, waarom doe je altijd zo zorgzaam voor me?" Lovestar keek Soothesavior raar aan "doe ik zo zorgzaam dan nee grapje ik doe zo zorgzaam omdat je mijn half broertje bent ik weet dat het schokkent is maar het is waar mijn moeder kwam wel van deze clan en ik weet niet wie ze is want ze was bij mijn geboorte gestorven". Lovestar liep verder "AUW aaa" Lovestar krijg had pijn in haar buik gekregen en soms liet ze pijn uitdrukking op haar gezicht zien "ruik je dat ook muis. Soothesavior ga jij die muis maar vangen en maak je geen zorgen om mij ik ga de andere kant op om te kijken of daar wat te vinden is en als je wat heb kom je meteen terug". Lovestar verdween in de struiken en kwam terug met wat muizen. "AUW" Lovestar viel op de grond van de pijn die ze had.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 9:56 pm

Soothesavior

"Dus je bent mijn halfzus..... Oke is niet erg." Hij keek met een kleine glimlach naar Lovestar. Hij was de struiken ingesprongen en kwam terug met een muis en zag Lovestar op de grond liggen "Komen de kittens eraan. Zoja wat moeten we doen! Zonee wat is er dan aan de hand" Soothesavior ging naast Lovestar liggen en gaf haar een kopje. "Rustig ademen en blijf rustig. Wat is er aan dehand wat gebeurt er" Hij gaf haar nog een kopje en keek om zich heen. Hij stond op en begon te ijsberen terwijl hij op antwoord wachtte. Hij wist niet wat er ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveheart

Loveheart


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 27

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 10:46 pm

Lovestar



Soothesavior kwam terug met een muis en hij zag lovestar op de grond liggen 'Komen de kittens eraan. Zoja wat moeten we doen! Zonee wat is er dan aan de hand' Lovestar had haar ogen dicht van de pijn en ze voelde dat Soothesavior haar een kopje gaf. 'Rustig ademen en blijf rustig. Wat is er aan de hand wat gebeurt er' Lovestar probeerde haar ogen open te doen "ten eerste jij moet rustig blijven en ten tweede ik weet niet wat er is gebeurt ik had zomaar pijn in mijn buik" Lovestar "kreeg steeds erger pijn "AAAAAAA!!!!!!!! Soothesavior breng mij terug naar het kamp nu" Lovestar kreeg steeds meer en meer pijn ze kon het zowat niet meer verdragen "Soothesavior breng mij alsje blieft naar het kamp nu"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitimezo aug 01, 2010 10:56 pm

Soothesavior

Soothesavior dacht niet meer na hij pakte de grotere poes op en tilde haar met moeite op zijn rug. Hij begon te rennen en hield Lovestar stevig vast en rende richtinghet kamp. Met moeite rende hij naar het kamp. Hij was lichtvoetig en rende altijd snel alleen nu had hij Lovestar op zijn rug en nek en dat maakte hem veel trager. Hij kwam het kamp in en legde haar in de Nursery op een hoop mos. Soothesavior stortte moe neer op zijn buik. Al hijgend sprak hij "Rustig blijven, probeer rustig te blijven en zorg dat je niet wild gaat bewegen." Hij was moe en rolde op zijn zij en zei "Sorry ik ben heel erg moe." Zijn ademhaling haperde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





schaarsheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: schaarsheid   schaarsheid Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
schaarsheid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriors Fan Clans :: HeartClan :: Camp :: Leaders Den-
Ga naar: