Warriors Fan Clans
Log je snel in hoor!
The warriors are waiting for you to complete your quest...

Check ook de echte Warrior Cats op Warrior Cats(Klik)
Warriors Fan Clans
Log je snel in hoor!
The warriors are waiting for you to complete your quest...

Check ook de echte Warrior Cats op Warrior Cats(Klik)
Warriors Fan Clans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warriors Fan Clans

Based on the original Erin Hunter series. Dit forum is onderdeel van Warrior Cats- Into the Wild
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 A new life

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 2:47 pm

Het was een zonnige ochtend, alle vogels fluiten en iedereen was uit de veren. De meeste katten zaten aan het eten van de verse prooienstapel, en Lightheart ook. Ze was jong voor een Deputy, maar geschikt. De clan is klein maar het zal groter worden op een dat, en daar twijvelde niemand aan. Toen ze haar vink op had stond ze op en liep langzaam naar Lightningeye. Haar staart willelde om de zijne heen, ze keek naar zijn mooie ogen. ''Zullen we gaan jagen, dan heeft de clan een lange 24 uur geen honger meer. Ze gaf hem een ondoegende knipoog om te laten weten dat ze iets anders van plan was. De witte poes likte zijn kopje af, langzaam begon ze zijn bovenliggaam te tongen, wachtent op zijn andwoord.

(sorry wist niks meer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 3:23 pm

Lightningeye

Lightningeye keek haar aan en merkte de knipoog. "Oke, ik ben wel in voor een potje jagen. Waar wil je naartoe gaan om te jagen?" Hij strekte zich ut en ging richting de uitgang daarbuiten vroeg hij aan Lightheart "Wat wil je nou gaan doen?" Hij rekte zich nogmaals uit en likte een stukje vlees tussen zijn tanden weg. "We hadden nog genoeg prooi voor een of twee dagen dus we gaan waarschijnlijk niet jagen of wel?" Hij liep een stukje vooruit en krabde met zijn nagels aan een boom stam. Hij trok een stuk hout rot hout mee en het viel bovenop zijn staart "AU!" Hij sprong op en blies kwaad als reactie "Ik ben niet zo handig met hout." Hij keek Lightheart met een glimlach aan en gaf haar een kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 3:37 pm

Hij liep een stukje vooruit en krabde met zijn nagels aan een boom stam. Hij trok een stuk hout rot hout mee en het viel bovenop zijn staart "AU!" Hij sprong op en blies kwaad als reactie "Ik ben niet zo handig met hout." Hij keek Lightheart met een glimlach aan en gaf haar een kopje. Purplepaw moest een beetje laggen en gaf hem een liefdevol kopje terug. ''We gaan inderdaad niet jagen, laten we naar een stit plekje gaan in het bos. Wat dacht je van de Waterval? Daar is nu niemand op patrouille.'' Toen ze in de richting van de kampuitgang liep liet ze haar staart over Lightningeye zijn kin en wang glijden. Ze keek naar Shinestar en gaf een knikje. Toen verdween ze in de bosjes.
De waterval was glinsterend door de heldere zonnestralen en alles was in volle bloei. Ze ging naar de waterval en dronk van het verse water dat naar beneden viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 3:46 pm

Lightningeye

Lightheart gaf hem een liefdevol kopje terug. ''We gaan inderdaad niet jagen, laten we naar een stit plekje gaan in het bos. Wat dacht je van de Waterval? Daar is nu niemand op patrouille.'' Toen ze in de richting van de kampuitgang liep liet ze haar staart over Lightningeye zijn kin en wang glijden. Lightningeye kwam naast haar lopen en gaf haar een kopje en zei "Is goed" Aangekomen bij de waterval dronk Lightheart wat water en Lightningeye volgde haar voorbeeld. Hij ging zitten en likte zijn poot schoon.Hij keek haar aan en vroeg "Wou je gaan zwemmen? Of wou je iets anders gaan doen?" Hij kreeg even een genante blik die niet op te merken was. Beide wouden kittens en beide vonden ze elkaar meer dan leuk. Hij ging naast haar liggen en gaf haar een kopje en een likje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 4:25 pm

"Wou je gaan zwemmen? Of wou je iets anders gaan doen?" Ze hield op met drinken en ging liggen. Hij kreeg even een genante blik die niet op te merken was. Beide wouden kittens en beide vonden ze elkaar meer dan leuk. Hij ging naast haar liggen en gaf haar een kopje en een likje. ''We weten allebij dat we kittens willen en dat we meer dan verliefd zijn. En de clan heeft veel meer krijgers nodig, Denk je dan ook niet wat ik denk?'' Ze keek naar het onzeker naar het water. Flowerkit, dat is een mooie naam, maar wat als het fout gaat? Dacht ze terwijl ze naar het water keek. Als het gebeurde zou ze de eerste Queen worden van dit tijdperk, wat een eer zou dat zijn voor haar. Maar mischien gebeurde er dan dingen waar ze niet op hoopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 4:37 pm

Lightningeye

"Wil je kittens, ik bedoel zeg maar emh... Wil je drachtig worden?" Hij had een rode kleur op zijn gezicht. Hij kon nooit goed uit zijn woorden komen maar dat en de vraag waren genoeg om hem een hele rode kleur te geven. Hij gaf haar een likje en vouwde zijn staart om die van haar. Hij deed zijn ogen dicht en luisterde naar de geluiden van het bos en hij genat van die geluiden en hij keek Lightheart weer aan en keek een beetje vragend naar haar en wachtte op haar antwoord. Hij voelde zich eerst een beetje ongemakkelijk bij de vraagdie hij vroeg maar het was al weer over hij keek nu serieus naar Lightheart. Hij keek even weg toen hij een takje hoorde breken het was maar een vogel dus keek hij weer naar Lightheart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 4:49 pm

"Wil je kittens, ik bedoel zeg maar emh... Wil je drachtig worden?" Hij had een rode kleur op zijn gezicht. Ze keek hem aan en kreeg langzaam een kleine lag op haar gezicht. Ze vondt het altijd schattig als hij een rode kleur kreeg. Haar staart wikkelde mee met zijn staart, en deed haar kop onder de zijne. Toen genoten ze samen naar het bosgeluid. Toen ze was gekalmeerd trok ze haar hoofd weg en keek recht in zijn ogen. ''Ja ik wil kittens met je. maar wat als het mis gaat?'' Ze keek angstig naar hem, het zou dan haar eerste nest worden. Toen trok ze de nare gedachte van zig af, ging zitten en begon haar partner te tongen. Wachtend op zijn reactie en hopen op het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 4:56 pm

Lightningeye

"Er kan niks fout gaan, denk eraan de sterrenclan waakt over ons en jij bent de moeder dus de kittens worden net zo slim en mooi als jij" Hij gaf haar een lik en gaf haar een paar kopjes. "Als jij nu kittens wilt doen we het, wil je het niet dan een andere keer." hij gaf haar nog een paar keer een likje en schoof zijn staart om Lightheart heen. "Wat je ook kiest,wilt of doet je blijft mijn liefde." Hij gaf haar nogmaals een likje en legde zijn poot op die van haar. Hij wou dat ze gelukkig was en niet ontevreden of ongelukkig, haar geluk ging voor bij hem. Hij keek haar aan en raakte haar neus aan met die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 5:10 pm

Ze keek hem liefdevol aan en het nare gevoel ging weg. '' En als wij kittens krijgen zijn ze net zo stoer en sterk als jij met een vleugje schattigheid'' Ze moest een beetje laggen bij de gedachte aan de rode kop van Lightningeye. "Als jij nu kittens wilt doen we het, wil je het niet dan een andere keer." hij gaf haar nog een paar keer een likje en schoof zijn staart om Lightheart heen. "Wat je ook kiest,wilt of doet je blijft mijn liefde." Haar hart werdt vervuld met liefde en geluk. ''Als jij het wilt doen we het, als je het niet wilt dan moet je dat zeggen. Ik wil ook dat jij gelukkig bent.'' Ze gaf hem een kopje en stond snel op. ''Kom je mee?'' Ze liep sierlijk weg en verdween in de bosjes. Het laatste wat je wan haar zag was een mooie witt staart.

(Als je meegaat en je weet niks meer dan wordt je wakker in de warrior den oke wandt we gaan niet schrijven over jeweetjel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 5:16 pm

Lightningeye

''Als jij het wilt doen we het, als je het niet wilt dan moet je dat zeggen. Ik wil ook dat jij gelukkig bent.'' Ze gaf hem een kopje en stond snel op. ''Kom je mee?'' Ze liep sierlijk weg en verdween in de bosjes. Het laatste wat je wan haar zag was een mooie witte staart.
Lightningeye volgde Lightheart de bosjes in.

De volgende ochtend

Lightningeye was de dag ervoor naar de warrior´s den gelopen en ontwaakte net uit een slaap en bleef liggen omdat Lightheart naast hem lag als hij nu zou opstaan zou ze wakker worden uit haar slaap. Hij keek naar de nog slapende Lightheart en hij besloot om nog even kort te gaan slapen. Langzaam sloot hij zijn ogen en viel in slaap. Hij droomde over later. Hij zag zichzelf naast Lightheart staan met een paar krioelende kittens voor hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimezo aug 01, 2010 6:05 pm

Lightheart

Lightheart werdt wakker in de warrior den, iedereen sliep nog. Ze stond voorzichtig op zodat Lightningeye, die naart haar zat te slapen niet wakker te meken. Ze rook de vrisse ochtendlucht toen ze naar buiten liep. Haar ogen keken het kamp rond, geen een kat was wakker. ''Het beloofd een mooie dag te worden'' Zij ze in haar zelf. Ze liep naar de prooienstap en pakte voor haarzelf een muis en voor Lightningeye ook een. Ze rende naar het warrior den en kroop erin. Lightningeye was al wakker toen ze voor hem ging zitten. Lightheart liet het eten vallen. Een muis werdt in de richting van hem geschoven, de dikste. Ze ging zitten en at aan haar deel van de prooi. "Het wordt een mooie dag vandaag, daar kunnen we goed gebruik van maken.'' Ze at haar laatste hap op en keek naar haar partner. Ineens besefde ze iets, ze is drachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimewo aug 04, 2010 2:04 pm

Lightningeye

"Het wordt een mooie dag vandaag, daar kunnen we goed gebruik van maken.'' zei Lightheart. Ze keek even glazig en als reactie gaf Lightningeye haar een kopje en vroeg "Het wordt een mooie dag, maar wat is er en waarom kijk je zo glazig? Is er iets mis.?" Hij gaf haar een likje en keek in haar ogen. Hij dacht na en toen besefte hij het wat ze gister hadden gedaan en hij stamelde met een glimlachje "Je bent drachtig. Krijgen we kittens. Je moet rustig blijven en binnenkort de Nursery in waar je veilig bent. Maar dan verlies je je deputy rang......" Hij keek in haar ogen en verwachtte een reactie. Hij voelde zich heel gelukkig maar hij vond het jammer ze verliest haar deputy rang en zal moeten zorgen voor een stel kleine mondjes. Daar zou hij haar bij helpen maar misschien zou ze nooit meer deputy worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimewo aug 04, 2010 2:32 pm

Lightheart

"Je bent drachtig. Krijgen we kittens. Je moet rustig blijven en binnenkort de Nursery in waar je veilig bent. Maar dan verlies je je deputy rang......" Hij keek in haar ogen en verwachtte een reactie. Ze keek hem aan. ''Ik weet het, maar wie moet mijn plaats overnemen? Ik kan niet zomaar zeggen dat ik Deputy-af ga. En wat zou Shinestar zeggen?'' Ze klonk onzeker en tegelijk een beetje bang. Ze stond op en liep de den uit en rook de lucht goed in. Ze keek naar de lucht, het was helder en geen wolkje aan de horiezon. ze voelde met haar poot op haar litteken, ze kreeg de beelden voor zich van het gevecht. Daarvan hat ze twee vlinke halen aan overgehouden. Ze wou jagen voor de clan. Dus ging ze dat ook doen.

Buite de clan kamp was het rustig. Totdat ze een muis voorbij zag rennen, die had hem eerder gezien dan zij hem. Ze sprong er meteen acheraan en ving de muis met haar bek en beet hem dood voordat hij het kon uitkramen van de pijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimedo aug 05, 2010 1:25 pm

Lightningeye

Ze keek hem aan. ''Ik weet het, maar wie moet mijn plaats overnemen? Ik kan niet zomaar zeggen dat ik Deputy-af ga. En wat zou Shinestar zeggen?'' Ze klonk onzeker en tegelijk een beetje bang. Ze stond op en liep de den uit en rook de lucht goed in.
"Als Shinestar het niet leuk vind is het ergste wat ze akn doen mij verbannen, maar dat doet ze toch niet, ze is te aardig daarvoor. Ze zou blij voor jouw moeten zijn" Hij liep langs haar en gaf haar een kopje, het maakte hem niet uit wat anderen vonden en wat gebeurd is, is gebeurd. De clan kan er alleen maar beter van worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimedo aug 05, 2010 1:46 pm

Lightheart

"Als Shinestar het niet leuk vind is het ergste wat ze akn doen mij verbannen, maar dat doet ze toch niet, ze is te aardig daarvoor. Ze zou blij voor jouw moeten zijn" Haar onzekerheid ging weg en veranderde in een glimlag. Maar ze was nog steeds bang als het mis gaat.

Een daar dagen vlogen voorbij, haar buik werdt voller van de kittens. Lightningeye lag naast haar van het zonnetje te genieten. ''Ik ga maar naar de Nursery, ik moet het mos goed orderren'' Ze stond zwaar op, haar lichaam was het gewicht niet gewendt. Ze liep naar binnen en kreeg meteen een warm gevoel van binnen. Het was lekker warm en er kwamen geen briesjes binnen. Haar mos was gloed nieuw, daarmee kon ze wel een tijdje mee weg. Ze deed het mos dichter bij elkaar voor extra warmte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimedo aug 05, 2010 2:15 pm

Lightningeye

a few days later
Lightningeye lag lekker naast haar in de zon en Lightheart´s buik was voller. Lightheart stond op en zei ''Ik ga maar naar de Nursery, ik moet het mos goed orderren'' Lightningeye zei als reactie "Oke Lightheart maar als er iets is roep me dan, ik ga nog even in de zon liggen" Na een tijdje stond hij op en ging naar de Nursery en zag dat ze het mos bij elkaar schroof. Even ging Lightningeye weg en kwam terug met extra zacht mos. "Hier voorals je nog wat mos nodig hebt. Over een tijdje zul je hier vaak zitten. Maar ik blijf je komen bezoeken elke dag." Hij glimlachte naar haar en gaf haar een kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimedo aug 05, 2010 2:36 pm

Lightheart

"Hier voorals je nog wat mos nodig hebt. Over een tijdje zul je hier vaak zitten. Maar ik blijf je komen bezoeken elke dag." Hij glimlachte naar haar en gaf haar een kopje. Ze gaf een liefdevolle kopje. ''Dankjewel ik waardeer het echt wat je voor mij doet, en ik zou dat graag willen dat je elke dag langs komt.'' Ze gaf een likje op zijn voorhoord en ging weer naar buiten. Haar vacht werdt warm door de velle zonnestralen die op haar neerkwamen. Ze liep rustig naar de leader den en bleef voor de ingang staan. ''Shinestar mag ik moet je iets zeggen, mag ik binnen komen?'' Ze wachte geduldig en genoot van de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimeza aug 07, 2010 12:03 pm

Lightningeye

Lightningeye liep naast haar en zei "Volgens mij is ze er niet. In ieder geval we moeten terug naar de Nursery anders moet je ergens anders bevallen en de Nursery is schoner en veiliger." Hij liep met haar naar de Nursery en gaf haar een kopje. "Ga maar rustig liggen Lightheart, ik ga even weg." Hij lgaf haar een likje en liep naar de clanuitgang. Hij ging jagen. Rusig met de zon op zijn vacht liep hij door het bos. Hij zag iets bewegen vanuit zijn ooghoek. Hij nam een kleine aanloop en sprong boven op de waterrat en beet hem dood. Even later sloop hij door de struiken. Er zat daar een grote vogel die een rotgeluid maakte. Lightningeye was van plan hem te laten zwijgen, voor eeuwig. Hij nam een aanloop toen was het gebeurd hij sprong op de vogel alleen verkeerd. voor hij er een einde aan konmaken pikt de vogel hem. Lightningeye riep "Stomme rotvogel" en beet in de vogel zijn kop waardoor de vogel dood neerviel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimeza aug 07, 2010 12:16 pm

"Volgens mij is ze er niet. In ieder geval we moeten terug naar de Nursery anders moet je ergens anders bevallen en de Nursery is schoner en veiliger." Ze keek hem aan en zei. '' Dat lijkt me ook verstandig.''Hij liep met haar naar de Nursery en gaf haar een kopje. "Ga maar rustig liggen Lightheart, ik ga even weg." ''Oke blijf niet te lang weg he. staks mis je het jongen.'' Ze ging rustig zitten en begon haar rug zorgvuldig te wassen. Toen ze dat deed voelde ze haar jongen bewegen van het tongen. Toen voelde ze druk opkomen, ze hield meteen op met schoonmaken en ging liggen. Toen begon het een beetje pijn te doen, ze wist net precies wat ze moest doen. Dit was de eerste keer dat ze jongen kreeg. '' Shinestar! Lightningeye!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinestar

Shinestar


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : sunclan

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimeza aug 07, 2010 12:46 pm

Shinestar zat in haar hol achterin het hol na te denken over clan zaken tot ze Lichtheart hoorde roepen ze stond soepel op en liep naar de ingang van het lijdersol en keek haar aan Shinestar likte haar poot en keek aandachtig naar Lichthaert ze zij '' ja Lichthaert? wilde je me iets vertellen?'' shinestar moest toegeven dat ze wat opgezwollen was en vroeg nogmaals '' wil je me wat vertellen?.[u]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimeza aug 07, 2010 1:08 pm

ja Lichthaert? wilde je me iets vertellen?'' Ze keek haar aan, ze moest wel zeggen wat er aan de hand was. ''Ik krijg jongen.'' Ze stopte even en ging weer door. ''En ik ge Deputy-af, anders heb ik teveel aan mijn hooft en de clan heeft niks aan een zoogende, on oplettende Deputy.'' Haar blik ging aar haar gezwolle buik. Als jij het goed vind. ''Sorry dat ik het niet eerder heb gezecht.'' Er kwam nog meer druk opzetten, het deed een beetje pijn. ''Ik denk dat in ik moet jongen.'' Ze klonk onzeker, ze wist niet hoe ze het moest aanpakken. Ze was ook bang omdat het fout zou kunnen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimeza aug 07, 2010 1:15 pm

Lightningeye

Lightningeye was bijna klaar met jagen. Hij had nu een derde stuk prooi op het oog. Een stukje van hem vandaan zat een niets vermoedende muis te snuffelen. Een tel later sprong Lightningeye op hem en maakte hem dood. Hij had nu 3 prooidieren het was wel genoeg. op zijn gemakt liep hij terug naarhet kamp. Met de gedachte aan Lightheart die snel jongen zou krijgen liep hij naar het kamp. Toen kwam echode het in zjn hoofd ´die snel jongen zou krijgen´ misschien was ze al aan het jongen. hij versnelde zijn tempo en kwam bij het kamp aan. Snel legdehij de prooi op de stapel en liep de Nursery binnen. Hij merkte gelijk Shinestar op en zei "Hallo Shinestar, ik was even jagen." Snel focusde hij zichop Lightheart en vroeg "Gaat het, komen de kittens eraan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinestar

Shinestar


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : sunclan

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimeza aug 07, 2010 2:16 pm

jongen? Lichtheart ik denk hier verschillend over van de ene kant ik ben blij voor je en voor Lightningeye ben ik ook blij want hij zal wel de vader zijn ik ben blij voor je dat je nu kittens krijgt en een familie gelukig leven te gemoet krijgt maar van de andere kant ben ik teleurgesteld ik had beter van je verwacht en dat je trouw zou blijven aan de rang commandant maar ik begrijp je maar ik ben er niet echt van gedient dan moet je begrijpen''' Shinestar keek ernstig naar Lichtheart en draaide zich om naar de rots en ging op de punt zitten en galmde over het kamp '' laat alle katten die oud genoeg zijn om te jagen zich verzamelen op de open plaats ik heb een medendeling, Lichthaert onze trouwe commandant is in verwachting met andere woorden ze krijgt jongen het is daarom niet de bedoeling dat ze nog langer commandant is, ik Shinestar zal vanavond nog voor maanhoog de nieuwe commandant benoemen''. en Shinestar sloot het daar mee af en liep haar hol in om na te denken wie de volgende commandant zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart

Lightheart


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : bovenkarspel

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimeza aug 07, 2010 2:29 pm

jongen? Lichtheart ik denk hier verschillend over van de ene kant ik ben blij voor je en voor Lightningeye ben ik ook blij want hij zal wel de vader zijn ik ben blij voor je dat je nu kittens krijgt en een familie gelukig leven te gemoet krijgt maar van de andere kant ben ik teleurgesteld ik had beter van je verwacht en dat je trouw zou blijven aan de rang commandant maar ik begrijp je maar ik ben er niet echt van gedient dan moet je begrijpen'' Ze liet haar oren zakken en keek naar de grond. ''Het spijt me Shinestar.'' Er kwam nog meer druk en de pijn speelde op. '' Ik moet jongen.'' maar Shinestar was al op de punt van de steen gegaan en riep de kleine clan bijeen. '' het eerste jong komt.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitimeza aug 07, 2010 2:34 pm

Lightningeye

Lightningeye voelde woede op laaien. Het enige waar Shinestar aandenkt is dat ze trouw moet zijn aan haar rang. Een clankat moet trouw zijn aan zijn of haar hart. Daar zit de clan ook in. Hij wierp even een vuile blik in de rug van Shinestar totat hij hoorde dat de eerste kitten eraan komt. "Rustig aan, rustig in en uit ademen. Blijf kalm, ze zullen vast even mooi als jij worden" Hij gaf haar een likje en ging naast haar zitten klaar om haar te helpen als het nodig was. Niks mocht of kon foutgaan na deze dag. Hij gaf haar een kopje en keek even of er iemand anders kwam om te helpen bij de geboorte. Hij focusde zich snel weer op Lightheart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A new life Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life   A new life Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new life
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriors Fan Clans :: SunClan :: Camp :: Warriors Den-
Ga naar: