Warriors Fan Clans
Log je snel in hoor!
The warriors are waiting for you to complete your quest...

Check ook de echte Warrior Cats op Warrior Cats(Klik)
Warriors Fan Clans
Log je snel in hoor!
The warriors are waiting for you to complete your quest...

Check ook de echte Warrior Cats op Warrior Cats(Klik)
Warriors Fan Clans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warriors Fan Clans

Based on the original Erin Hunter series. Dit forum is onderdeel van Warrior Cats- Into the Wild
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Medicine cat

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lightningeye

Lightningeye


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 14-07-10
Woonplaats : -

Medicine cat Empty
BerichtOnderwerp: Medicine cat   Medicine cat Icon_minitimezo aug 01, 2010 7:05 pm

Dunestar

Dunestar klom op de mini heuvel en zei"Iedere kat die oud genoeg is om zijn eigen prooi te vangen verzamelt zich bij de voet van de miniheuvel" Hij keek over het kamp die overging in een grote zandvlakte, de regen was al een paar dagen opgehouden en binnenkort waren de meeste plekken weer makkelijk toegangbaar. Toen alle katten verzamelt waren sprak Dunestar"Onze clan mist een belangrijk persoon en dat is een medicijn kat. De laatste was tragisch omgekomen door een schorpioen nadat de zandstorm bijna al zijn leven had geeisd, nu is Silverpaw klaar om zijn plaats op te nemen als Medicijn kat vanaf nu zal je bekend staan als Silverleaf. Moge de sterrenclan je helpen met je taak. Hierbij wil ik nogmaals Sandflower herdenken die was gestorven door een schorpioen" Dunestar keek na een paar seconden naar Silverleaf en knikte. "Jullie mogen verder gaan met waar jullie mee bezig waren" Dunestar stond op en liep naar Silverleaf. "Succes, ik weet zeker dat je het goed zal doen beter zelfs dan Sandflower." Dunestar keek even naar het kamp en toen weer naar Silverleaf en knikte nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
Admin
Spottedleaf


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 15-07-10

Medicine cat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medicine cat   Medicine cat Icon_minitimezo aug 01, 2010 8:07 pm

Silverleaf
Silverpaw kwam aantrippelen. Haar licht gebouwde lichaam leek te zweven over het zand. Haar pootjes klein en glanzend zilver, net als de rest van haar vacht. Alleen de gouden vlekken, die als bladeren in een zilveren poel lagen, lieten haar niet egaal zilver zijn. Ze hoorde de oproep van Dunestar en ging rustig zitten. Haar bosgroene ogen strak op haar leider gericht. Ze wist waar dit over ging, het deed haar pijn dat het zo vroeg was. Sandflower was te vroeg gestorven en ze was een geweldige mentor geweest. Maar Silverpaw wist dat het nooit meer gekeerd kon worden. Ze zat vast aan het heden. Misschien dat ze haar mentor nog tegen kwam in dromen met StarClan. Ze wist het bijna zeker. Sandflower was als een moeder voor haar geweest, nadat haar echte ouders waren gestorven in een genadeloze slag van de natuur. 'Silverpaw vanaf nu zal je bekend staan als Silverleaf' ze nam de woorden tot zich op. Niet gek eigenlijk en een mooie naam die bij haar paste. 'Silverleaf! Silverleaf!' riepen de katten om haar heen. Ze knikte en dacht nog even aan haar mentor. Ze zou haar nooit verlaten. Het was afgelopen en Dunestar kwam op haar af lopen. Ze spinde even bij zijn compliment. 'Ik zal mijn best doen Dunestar. En met zo'n mentor als Sandflower moet het wel goedkomen denk ik' zei ze met een knik van respect. Ze zou de vele ongevallen zo goed mogelijk tegemoet komen en proberen zo veel mogelijk katten te redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Medicine cat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriors Fan Clans :: DesertClan :: Camp :: Leaders Den-
Ga naar: